3d-bio
3d-bio
3d-bio
3d-bio
3d-bio

 

شرکت امید آفرینان مهندسی آینده به عنوان نخستین تولید کننده تجاری دستگاه چاپگر زیستی سه بعدی در کشور ایران فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. این شرکت با توجه به نیاز متخصصان حوزه مهندسی بافت و با اتکا به تجربه اعضای خود که همگی از نخبگان برتر کشور هستند، همواره کوشیده است تا در کنار عرضه انواع چاپگرهای زیستی سه ­بعدی و همچنین جوهرهای زیستی گوناگون، گامی هر قدر کوچک در راستای آشنایی هر چه بیشتر افراد علاقه ­مند به این زمینه علمی و تخصصی بردارد. این مهم تا به حال از طریق برگزاری سمینارها و کارگاه­ های تئوری و عملی صورت گرفته است.
با توجه به محدودیت ­های پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، بر آن شدیم تا در جهت آشنایی هرچه بیشتر جامعه علمی با زمینه چاپ زیستی سه­ بعدی و معرفی ابعاد و کاربردهای گوناگون این زمینه، وبینارهایی با محوریت ارائه جدیدترین فعالیت­ های علمی انجام شده در زمینه چاپ زیستی سه ­بعدی برگزار کنیم. این جلسات به صورت آنلاین برگزار شده و امکان سوال از فرد ارائه دهنده وجود دارد.
در اولین جلسه که روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۵ برگزار می شود، به چگونگی تبدیل فناوری چاپ زیستی سه ­بعدی به یکی از ترندهای اصلی در تولید بسیاری از محصولات پرداخته می­شود. در این بخش، آخرین دستاوردهای علمی سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در ارتباط با استفاده از چاپ زیستی در حوزه­ های زیر بررسی می­شود. این جلسه توسط جناب آقای مجید حاجی حسینعلی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت امیدآفرینان مهندسی آینده، ارائه می­شود.
  • مهندسی بافت
  • ساخت داروهای جدید
  • دارو و قرص های شخصی سازی شده
  • توسعه مواد زیستی جدید
  • الکترونیک و رباتیک
 
از علاقه مندان دعوت می شود با مراجعه به لینک ثبت نام زیر جهت شرکت در این رویداد رایگان اقدام نمایند.
https://eseminar.tv/wb5732
در پایان از متخصصان این حوزه که علاقه­ مند به ارائه فعالیت علمی و یا مقاله خود در ارتباط با چاپ زیستی سه ­بعدی هستند دعوت می­شود تا از طریق راه­ های ارتباطی، با متخصصان شرکت امیدآفرینان مهندسی آینده تماس حاصل فرمایند.

 

 

مطالب مرتبط